Meer dan alleen pechhulp, dat maakt het verschil.

De kracht van de AA-team alarmcentrale is de oplossingsgerichtheid aan de telefoon. Uw belang om weer snel verder te rijden nemen wij heel serieus. Met een luisterend oor doorzoeken onze alarmisten de uitgebreide database met vragen en antwoorden. Wanneer er geen passende telefonische oplossing wordt gevonden, zoeken wij naar de meest economische oplossing voor u.

Onze kernactiviteiten zijn verzorgen van: Pechhulp, repatriëring, hotel, vervangend vervoer, terugreis. Daarvoor onderhouden wij contacten met pechhulpverleners, autoverhuurders, transporteurs en collegiale alarmcentrales in binnen- en buitenland.

De activiteiten van AA-team in een organigram:

 

plaatje5

1 ICT

Een samenwerking met AA-team start normaliter met een telefoonnummer waarop de meldingen binnen komen en software waarmee management informatie wordt verschaft. Onze ICT afdeling heeft koppelingen met garage-en andere software zodat databases gekoppeld kunnen worden. De locatie app kan in private label geleverd worden.

2 Alarmcentrale (24/7 front office)

Hier komen de meldingen binnen. In combinatie met een ICT- en of service center overeenkomst kan er uitgebreid verslag gemaakt worden. De dienst alarmcentrale is ook los te gebruiken

3 Service Center (back office)

Hier kan de volledige administratie van de mobiliteitspassen ondergebracht worden en de opvolging verzorgt worden.

4 GMA: AA-team Global Mobility Assistance

Leden auto- en bergingsbedrijven vormen 1 entiteit